Stravovací systém Tetronic
S jídelním systémem Vám chceme nabídnout kvalitní řešení výdeje a objednávání stravy. Systém volně navazuje na naše docházkové a přístupové systémy. Výhodou řešení je univerzálnost identifikačního prvku, kdy zaměstnanec využívá jednu kartu / TAG / čip pro řadu aplikací (sledování docházky, otevírání dveří, objednávání stravy, apod.). Při vývoji systému jsme kladli maximální důraz na příjemnou obsluhu a pohodlí uživatele. Celé zařízení je velmi přehledné a pro zaměstnance či studenty vyhovující.
Stravovací systém zabezpečuje služby pro provoz hromadného stravování. Systém pokrývá problematiku zajištění distribuce stravy včetně vyúčtování stravy mezi jídelnou a podniky,školy jejichž zaměstnanci či studenti se v jídelně stravují. Systém zároveň vytváří podklady pro vyúčtování odebrané stravy s ohledem na pravidla dotování pro zaměstnance ve mzdách. Použitím stravovací systému zabráníte čerpání neoprávněných příspěvků zaměstnavatele na stravu, zjednodušíte objednání a výdej stravy strávníkům.Výstupy systému umožňují provádět kvalifikovaná rozhodnutí podle přesných a obsáhlých informací.
Režimy provozu:
- Objednávkový režim - strávníci objednávají stravu na libovolnou dobu dopředu ( nejčastěji na 14 dní ) a dostanou při výdeji objednané jídlo ( terminál vydáno ).
- Výdejový, pokladní režim - strávník vybere z aktuálně nabízených jídel a doplňkového zboží a bezhotovostně zaplatí u pokladny identifikační kartou - odečtením kreditu. Kombinovaný režim - vařená jídla je nutné objednávat a odběr je možné rozšířit o doplňkové zboží, které se odečte u pokladny.
JÍDELNA umožňuje:
- Zjednodušení, zrychlení a maximální zpřesnění objednávek a jejich výdeje.
- Možnost zvolení libovolného typu jídel: hlavní, polévky, doplňky. aj. rozdělených do kategorií - snídaně / oběd / večeře
- Pro objednávání a výdeje stravy, případně bezhotovostní placení u pokladny jsou využívány identifikační karty / TAGY / čipy DALLAS.
- Objednávky je možné realizovat z libovolného místa přes WEB aplikaci nebo pomocí libovolného PC v rámci podnikového intranetu. Dále je možné využití objednávkového KIOSKU s dotykovou obrazovku.
- Při výdeji stravy, je objednané jídlo vždy kontrolně zobrazeno na displeji pro strávníka i a pro výdejce, který výdej potvrzuje.
- Přehlednou správu kreditů přidělených pracovníkům, studentům pro odběr stravy.
- Správu jídelníčků a ceníku jídel pro jednu nebo více jídelen / výdejen.
- Okamžitý přehled objednaných a evidence odebraných obědů.
- Evidence odebraného doplňkového zboží.
- Sledování aktuálního stavu vydaných a zbývajících jídel.
- Vytváří podklady pro mzdové účtárny na finanční vyrovnání za odebrané zboží formou srážek ze mzdy / kreditu.
- Výstupy systému umožňují provádět kvalifikovaná rozhodnutí podle přesných a obsáhlých informací.